One goal

Publicerad 2014-01-20 12:30:00 i Träning 0 kommentarer
 
 
Måndagen den 13 januari 2014, det brukar kännas konstigt och ovant att skriva det nya årtalet, men jag har väntat på det här året ända sedan 2011 så jag är väl förberedd, började jag träna seriöst för att se resultat. Det är alltså en vecka sedan idag. Innan har jag tränat för att det är kul, då har jag inte tänkt på kosten något. Det är rätt fint att kunna äta vad som helst och unna sig, men visst är det även rätt fint att se resultat och forma sin egen kropp? Mitt mål är att se tydliga resultat till min 19 års dag, gaaaaammal. Om jag håller i det kommer jag kunna se riktigt grymma resultat tills dess då min kropp är väldigt lätt att forma. Jag fick bort mina ridbyxlår på en vecka exempelvis, vilket är rätt sjukt då mina ridbyxlår var gigantiska och nästan knöt en knut runt min ben. Ridning ger snygga ben, men allt fett tycks flyttas upp precis nedanför underlivet. Haha! 

Jag känner mig iaf taggad på detta! Nu ska jag få resultat!

13 januari 2014 → mål → 17 april 2014 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: