s l e e p

Publicerad 2014-01-06 01:11:56 i Allmänt 0 kommentarer
 var bara tvungen att lägga upp detta, sötaste jag har sett
 
Jag somnade framför two and a half men när klockan var 5 och jag vaknade halv 12! När jag vaknade och kollade på klockan var det svart i hela huset, så jag bara "oh fuck, nu kmr jag aldrig kunna sova genom natten". När jag kollade på klockan hoppades jag att den var 6 på morgonen eller nått, så att jag kunde kliva upp, haha! Jag blir säkert uppe hela natten nu för jag är så pigg! Mitt batteri var verkligen urladdat så jag behövde sova, det blir dock problem för mig att vända tillbaka det här tills skolan börjar...
 
Vill även påminna er om frågestunden! På tisdag kommer svaren!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: