Sovmorgon

Publicerad 2014-01-29 08:39:00 i Allmänt 2 kommentarer
Jag vaknade halv 8 idag av att mamma ropar "nu är klockan halv 8", jamen godmorgon på dig med. Jag skulle egentligen upp 6, men jag brukar stänga av min väckerklocka sovandes och vaknar då inte när den ringer. Vaknar någon timme efter och då ligger jag och håller i väckerklockan, haha...
 
Jag är iaf redo för den här dagen, börjar halv 10 och ska åka alldeles strax. Idag hoppas jag att jag kan ta en tur på Åskar, om inte matten stoppar mig. Jag ska jobba hårt med matten direkt när jag kommer hem från skolan, hoppas att jag kan dra hem i tid, UF sista timmarna och då bestämmer vi över våra tider själv. Nu måste jag dra mig, ha en bra dag alla! 


Postat av: ami

Jag brukar också göra det ibland vakna av att jag har stängt av larmet och håller mobilen i handen xD

2014-01-29 @ 13:57:49 / http://twofaced.se/
Postat av: Linda

fin

2014-01-29 @ 16:45:40 / http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: