Tagga måndag

Publicerad 2014-01-27 08:26:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Det var så längesen jag hade smink på mig så det känns skönt att vara lite extra fin och fräsch, haha. Jag sitter och dricker kaffe med en droppe kaffe och resten mjölk. Haha. Försöker lära mig att dricka det i hopp om att jag bli piggare och har lättare att koncentrera mig i skolan, exempelvis.
 
Jag har inte gjort några tidsinställda till idag och jag är hemma från skolan lite innan 5, så ni får spendera dagen utan mig. Hur ska ni överleva? ;) Får se om jag kanske hinner slänga in något inlägg under dagen! Annars hörs vi ikväll, puss


Postat av: LIENE

Fin bild på dig :)
Hoppas du är lite piggare idag och kan koncentrera dig. Jag dricker också kaffe för att vara piggar och orka vara kreativ. Jag brukade vara pigg utan kaffe förut men efter min sjukdom har det varit lite svårt att hitta tillbaka. Det tar sin tid.

2014-01-27 @ 09:08:05 / http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: