Vem är jag ens

Publicerad 2014-01-31 19:01:04 i Allmänt 2 kommentarer
 
När mamma ropade att det var mat låg jag i min säng och tänkte blogga, men jag hittade ingen bild. Så då tog jag äntligen fram min kamera och tog några bilder. Inte så fina kanske, men det duger till ett inlägg. Jag är helt galet mätt nu för jag gjorde chokladbollar och åt till det senaste pll avsnittet. Det är sjukt vad min magsäck har krympt sen jag började att satsa på träningen. Förut kunde jag verkligen smälla i mig huuuur mycket som helst. Men efter en chokladboll ville jag verkligen inte ha något mer. Jag kan äta fil och verkligen bli mätt på det. Det är lite jobbigt faktiskt, men såklart även väldigt skönt för då går man inte runt om dagarna och tänker på mat som jag alltid gjorde förut ;)
 
Har haft lite kvällsmys med hästarna när jag tog in dem för kvällen och nu blir det fredagsmys. Jag funderar på om jag ska slå på en film, men jag blir alldeles för rastlös när jag kollar på film och måste då äta ngt undertiden. Men jag är för mätt för att äta, även fast jag har massa choklad som jag tänkte äta till filmen. Trodde att jag var mer härdad än såhär, hehe...
 
Just nu längtar jag mest till imorgon då jag ska träna. Startar morgondagen med en ridtur på Åskar. ÅH, ska bli så skönt! Men jag ska försöka njuta och ta tillvara på den här kvällen då jag får äta precis vad jag vill och kan ta det lugnt framför en film. Haha, vem är jag ens? Jag har massa choklad i kylskåpet, the night is still young, och här ligger jag och längtar till imorgon på grund av att jag ska träna? Say whaaaat.


Postat av: Moa A

Heyhey fin blogg!
Ställ gärna några frågor på min frågestund
ALLA som skriver frågor och har egen blogg får en LÄNKNING!

kram Moa

2014-01-31 @ 20:15:57 / http://moaandersson.se
Postat av: Fanny

Ser supergott ut!

2014-02-01 @ 14:33:05 / http://fannystaaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: