I'm a lot cooler on the internet.

Publicerad 2014-07-31 06:29:15 i Allmänt 0 kommentarer
 we heart it (as always)
 
Godmorgon! Jag hoppade in i duschen direkt när jag vaknade halv 7 och har precis ätit frukost och druckit mitt morgonkaffe. Jag insåg rätt fort första gången jag drack kaffe hur skönt det är med det där kafferuset, bortsett från hjärtklappningen och paniken, och det har nästintill blivit ett beroende. Jobbar och har börjat se kaffe som ett måste, är det nu jag kan kalla mig vuxen? Det gör mig verkligen helt hyper och såå pigg och glad, haha... Varje morgon när jag kommer till jobbet är jag så i högvarv och så glad, alla ba whut the fuck. Jag är rätt känslig för koffein, hehe...

Igår hände inte så mycket. Jag jobbade and that's it i princip och efter jobbet träffade jag Jennie som kom hem från Turkiet igår!! Blev så jäkla glad att få träffa henne. Hon var borta i en vecka liksom, haha, vadå obsessed vid sina kompisar. Nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet my darlings.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: