You don't stop until you hate yourself.

Publicerad 2014-07-31 16:58:58 i Allmänt 0 kommentarer
Armbandet på bilden köpte Jennie till mig när hon var i Turkiet. Har haft med mig den i fickan hela dagen på jobbet, haha, men den får mig att må så braaaa. 
 
Tjena!! Kom hem från jobbet för en liten stund sedan och har smällt i mig mat. Det bästa när en kommer hem från jobbet måste väl ändå vara att sätta sig ner framför teven med fetaste portionen mat. Efter det smäller jag ofta i mig tusen andra saker också. Du slutar inte förrän du vill ta livet av dig, that's rule numero uno. 

Annars har jag ingen aning vad dagen har att erbjuda, vilket känns lite ovanligt...haha. Jag tror att jag ska satsa på en långpromenad på några skogsvägar. Bara för att verkligen få vara all alone, det behövs det också! Ikväll skulle syrrans pojkvän bjuda på mat. Känns lite som om det har hänt varenda dag den senaste månaden, inte mig emot dock. Hehe 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: