Det där ständiga glädjeruset.

Publicerad 2014-06-03 19:30:00 i Allmänt 0 kommentarer
Jag tror att de flesta studenter går runt med det där ständiga glädjeruset i kroppen och stora leendet på läpparna. Eller kanske inte alla, men majoriteten hoppas jag! Jag brukar gå på långa promenader med musik i öronen och komma på mig själv att nästan dansa fram och le så stort att fåglarna har svårt att inte flyga in i munnen på mig. Samtidigt kollar jag runtomkring mig och ser allt - fåglarna, träden, det gröna gräset, luften - och samtidigt tycka att allt är så otroligt vackert. Det är så mycket spännande på gång. Det är liksom NÄSTA VECKA som studentveckan är!! Hur sjukt?? 

Den här låten kom precis igång på spotify och jag får återigen det där stora leendet på läpparna och pirret i hela kroppen. Som om att mitt blod helt plötsligt förvandlades till kolsyra.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: