Do what you love.

Publicerad 2014-06-04 11:20:57 i Home interior 0 kommentarer
details from my room
 
Tjenaaa! Jag glömde nästan bort att jag har börjat blogga igen. Jag har tillbringat morgonen med att packa, för idag drar jag till syrran i Linköping! Det kommer bli så kuuuul. För tillfället ser jag mest fram emot resan dit då jag ska nörda spel på min mobil, haha...asså. Laddade ner några när jag skulle sova igår och det slutade med att jag somnade klockan 2 på natten. Helt obsessed.

Nu ska jag kolla om jag har fått med mig allt. Haaaatar att packa, för det känns alltid som att jag behöver mer än vad jag tar med mig, vilket gör att jag tar med mig hela min garderob istället. Men vi hörs lite senare guys!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: