Long time no see

Publicerad 2014-06-03 19:06:40 i Allmänt 0 kommentarer
Jomen, tja! Det har varit rätt skönt att helt koppla bort bloggen ett tag, utan att känna sig stressad över att inte uppdatera. Skolan har tagit mycket tid under den tid då jag har varit frånvarande, men igår gjorde jag mitt sista prov i gymnasiet, någonsin. Frihetskänsla? Eeeh, ja!! Idag sätts betygen och vi har bara några få lektioner nu, de lektioner vi har är endast betygsnack. Så det är bara att vänta på att fira friheten genom att sjunga tills strupen hoppar ut ur käften, dansandes på ett ostadigt flak.

Vet ni vad som gav mig lite bloggsug helt plötsligt? Dels för att jag har så mycket tid över nuförtiden, men även för att jag köpte en ny mobil idag. Bara sådär, helt utan pengaångest, vilket jag får bara om jag köper ett tuggummi. Min mobil har nu gett upp, efter väldigt många smällar, och jag är nu ägare av en iphone 5s! Mmh, det som gör mig lyrisk över detta är kameran, haha. Sedan gör den sig bra på bild. Kamera-nörd.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: