Alla dessa uppsatser

Publicerad 2014-03-19 13:59:00 i Fotoalbum 0 kommentarer
 en mindre rolig bild från mässan, hade några roligare bilder på Anna med tigermålning i ansiktet, kanske inte så uppskattat om det hamnar här ;)
 
DÄR slutade jag för dagen. Skoldagarna blir bara bättre och bättre. Vi har väldigt fritt på tisdagar och onsdagar då vi har UF och nu arbetar vi med gymnasiearbetet, som nästan är klart! Morgondagen kommer dock bli en seg dag då jag har en engelska redovisning till 10 över 4, hur seg i huvudet kommer inte jag vara då. Haha.
 
Jag kommer sitta här i skolan en liten stund till och plugga på några jobbiga uppsatser, sedan drar jag mig hemåt och kaaaanske drar på mig ridbrallsen för att sedan hoppa upp på hästryggen. Snön vräker ner så det lutar mot att hålla sig under tak, mys i stallet låter väl ändå rätt okej det också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: