Classy spring

Publicerad 2014-03-24 15:15:00 i Ytligt 0 kommentarer
Classy spring

 
Jag kom hem för en liten stund sedan och har smällt i mig något att äta, finns inget bättre efter flera timmar bakom skolbänken utan mat, haha. Den här dagen är en sådan dag som jag tar som den kommer, jag har inga hästar idag, eller något som jag verkligen måste ta itu med. Hur skönt låter inte det? Nu funderar jag på att hoppa ner i badkaret, eller att gå på en promenad...hm...det lutar mot att tända lite ljus och bubbla lite i badkaret, bara aaandas. Förövrigt har jag haft en jättebra skoldag och jag är nästintill taggad inför resterande skoldagar då jag vet att de kommer vara lugna, återigen, tack vare mina pluggtimmar i helgen. Sååå värt det ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: