Dags för ny planering

Publicerad 2014-03-27 15:29:00 i Allmänt 0 kommentarer
 ni får nya bilder när det inte tar mig flera timmar att ta mig till ställen, haha
 
Solen skiner och jag ligger i sängen och gosar med hunden och kollar på serier i sängen. Jag har skickat in två inlämningsuppgifter och har senare en spanska sak som jag ska träna på tills morgondagen då jag ska berätta om en bok muntligt, haha, åh vad kul. Nu ska jag försöka planera upp mina dagar, min förra planering måste nu ändras om då jag skadade mig. Den såg ut såhär:

Tisdag: Rida två hästar (well, det gick ju bra)
Onsdag: Rida två hästar
Torsdag: Rida två hästar
Fredag: Rida en häst
Lördag: Rida en häst
Söndag: Rida en häst

Jamen, yes, nu blir det istället sängliggandes, haha! Får sån ångest då jag hade gjort ett så bra schema och var så taggad på den här veckan och min grymma planering. Får mest ångest över att hästarna får stå, jag får dåligt samvete, haha... Fast Åskar verkade inte så positiv till att ha mig på ryggen ändå så han är nog rätt nöjd ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: