Det finns hopp för mänskligheten

Publicerad 2014-03-26 13:14:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Vet ni vad? när jag kämpade med mina skolböcker och kryckor stannade det upp en kille och frågade om han kunde hjälpa mig. Alltså, existerar det ens såna killar? Jag blev så glad och chockad, trodde att det var ett sjukt skämt. Haha! då har man verkligen inte en så positiv syn på mänskligheten, men det finns ännu lite hopp ;) det gjorde iaf hela min dag! 
 
jag ska sluta snacka om mitt knä nu då det känns som att man söker uppmärksamhet så fort man är skadad, it stops now. Btw, jag hade ingen fraktur, jag kommer ha ont i ngn vecka men inget mer än så, YES! Jag hoppas att jag klarar mig utan kryckor imorgon, haha, så slipper jag känna mig så svag och behövande. Avskyr att be om hjälp. Anyways, nu snackar vi om något roligare!
 
Är på väg hem från skolan nu och ska sedan lägga mig i sängen med någon serie för att senare ta kvällen på hästarna, haha. Hoppas att ni får en grym dag och all cred till killen som hjälpte mig i skolan idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: