Did you die?

Publicerad 2014-03-31 19:52:43 i Allmänt 1 kommentar
 
Kom precis in från en härlig ritt i paddocken, aaah. Vi red verkligen i solens sista strålar, så underbaaart. Nu gör det dock riktigt ont i mitt knä och det kändes väldigt obehagligt när jag satt upp och skrittade. Under passet glömde jag dock bort smärtan, eller så blev knät van vid positionen. Om det var dåligt att jag ansträngde knät vet jag inte, det visar sig, jag ångrar mig iaf inte, hehe ;) Jo, jag kommer ångra mig om jag får en meniskskada och får problem med knät i resten av mitt liv. Men läkaren sa ingenting om att det kunde ske, sååå jag håller mig till läkaren. Nu ska jag lägga mig ner i sängen igen och ta värktabletter, give me dem drugs.


Postat av: Ida Barsk - Sveriges Nordligaste Hästblogg

Måste säga att vilken grymt fin blogg du har! Älskar't :D

2014-04-03 @ 09:18:47 / http://idabarsks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: