Effektiva dagar

Publicerad 2014-03-11 19:28:00 i Allmänt 0 kommentarer
 iphone 4s
 
Något jag verkligen älskar är dagar som är effektiva. Det finns inget bättre än att sätta sig i soffan på kvällen, efter ett träningspass, med något litet att äta. Jag kom precis in från en promenad på 1,5 h. Direkt när jag hade avslutat det sista inför morgondagen, åker på UF mässa med mitt UF företag under onsdag och torsdag, kände jag att jag behövde gå ut för att få lite luft för att både ladda upp inför imorgon, men även få bort allting ur huvudet en liten stund. Nu känns det lite klarare där inne, vilket är så skönt! Jag har varit så stressad, därav den usla uppdateringen.
 
Efter att ha sprungit runt i skolan som idioter hela dagen för att planera upp allting och fixa det sista åkte jag hem för att baka muffins som vi ska bjuda på, om ni kommer till vår monter får ni alltså muffins ;) Jag har även två fulla godispåsar med små snickers, mars och twix godisar. FV Photography UF:s monter är the place to be ;) Sedan har jag fixat med bilder som självklart ska visas upp vid montern. Jag var så effektiv med allting så jag hann till och med ut på en promenad mitt i solnedgången, hur härligt?
 
Jag har även ställt upp i "bästa säljare" och ska ställa mig framför juryn imorgon och sätta på mig mitt bästa säljar-ansikte. Än är jag inte nervös inför det, men det kommer väl imorgon, hehe...
 
Vi har ju inte snackat på hela dagen i princip så då blev det väldigt mycket information i det här inlägget, gillar ju att snacka med er, deal with it.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: