En måndag i livet

Publicerad 2014-03-17 12:41:00 i Hästarna 0 kommentarer
 bästis ♥
 
Jag förstår inte hur ni fortfarande kikar in här när jag är så dålig på att uppdatera? Men jag känner mig glad och positiv nu så då gillar jag att snacka med er och sprida lite positiv energi! Det är så skönt att ha snälla lärare, att istället för att sluta 10 över 4 och komma hem närmare 5, sluta halv 2 och istället vara hemma närmare 3. Vi har två timmars hål innan sista lektionen och kunde då börja direkt för att sluta tidigare. Huuuur skönt?
 
När jag kommer hem ska jag direkt dra på mig ridbyxorna för att sedan åka iväg till Walle för att rida honom. Han har haft tappsko och jag har därför inte kunnat rida honom på ett tag, så jag är ruskigt taggad på att sitta på hans rygg igen. Bara att få gosa i stallgången och borsta på honom gör mig lyrisk. Åskar och Mc Coy har gått riktigt bra de senaste dagarna, så då får de en vilodag idag. Då passar jag på att rida Walle! Rätt bra dag, denna fina måndag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: