F r e d a g ♥

Publicerad 2014-03-21 07:20:51 i Fotografi - Djur 0 kommentarer
 
Godmorgon! Äntligen fredag  Jag är redo att dra mig mot skolan och har varit redo ett tag nu. Första lektionen är spanska och sedan har jag 3 timmars hål och tänkte då sitta och göra klart lite skolarbeten, rätt skönt att ha en lugn helg utan någonting alls som tynger dig. Sedan har jag iiiingen aning vad som händer när jag kommer hem från skolan, så har det inte varit på ett tag, så det är skönt att bara ta den här fredagen som den kommer. 
 
Jag hade väntat mig en hemsk träningsvärk idag när jag vaknade, men jag klarade mig! Känns sjukt skönt för de senaste dagarna har jag haft så ont i benen att jag inte ens kunde rida utan att se ut som att jag skulle bajsa på mig. Men träningsvärken kommer kanske senare på dagen när jag har rört på mig lite, den brukar ofta komma lite i efterhand...can't wait.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: