Fredag ❤

Publicerad 2014-03-28 07:21:41 i Videoklipp 1 kommentar
 
Godmorgon efterlängtade fredag  Jag var precis ut i stallet för att ta ut hästarna och ge dem frulle. Det är så härligt väder ute! Fåglarna kvittrar och solen lyser. Jag vaknar alltid jättetidigt nuförtiden, utvilad också, vilket känns grymt. Min klocka stod på 7 då jag tänkte att jag förtjänade lite sovmorgon, men jag vaknar strax innan 6, haha...

Jag kan även gå lite mer på benet nu så förhoppningsvis kan jag gå utan problem imorgon då vi eventuellt åker till Stockholm! Det här är min sista dag som jag är sängliggande, enligt mina planer, för att jag inte ska göra större skada och få något långvarigt. Då siktar vi på fredagsmys ikväll! Det var ett tag sedan, så det känns som en mycket bra fredag 
 
Jag klippte ihop en kort film på Åskar med gamla filmer från när vi tränade i snön för några månader sedan. Man har mycket tid över när man är sängliggande ;) Glöm inte HD!


Postat av: Victoria

Så mysig film.

2014-04-02 @ 21:56:00 / http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: