Frukost på sängen

Publicerad 2014-03-29 07:29:06 i Fotografi - Mat 0 kommentarer
 
 
Det är så sjukt, de senaste tre dagarna har jag vaknat exakt samma tid. Samma sak varenda gång. Jag slår upp ögonen och det känns som att jag inte ens somnade kvällen innan och har endast åkt fram i tiden då jag är så pigg. Jag trycker på knappen på min mobil för att se på displayen hur mycket klockan visar, 5.59. Tre. Dagar. I. Rad. Helt sjukt, jag är helt traumatiserad, haha.
 
Godmorgon förresten! Hur är läget? Jag har precis ätit frukost på sängen, lyxliv, haha. Jag är fixad och klar för en dag i storstan, måste bara leta rätt på några byxor som passar, mitt svullna knä gör det lite svårt att ha något annat än mjukis... att gå i stockholm med mjukisbrallor är väl inte så jättefab direkt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: