Godmorgon tisdag

Publicerad 2014-03-25 08:43:10 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Gooooodmorgon! Jag har verkligen haft en god morgon, haha. Hängde i stallet i en timme imorse och solen klättrade sig högt upp på himlen medan jag gick en promenad när jag väntade på att hästarna skulle äta upp sin go-frulle. När jag tränar så mycket och det är ljusare på morgonen vaknar jag alltid före klockan, till och med idag då den ringde halv 6. Det är så skööönt för jag vaknar pigg också, jag öppnar ögonen och känner mig klarvaken och taggad på en ny dag, nya utmaningar och erfarenheter rikare.
 
Efter skolan kommer jag gå ut till stallet på en gång för att motionera hästarna. Jag tror att jag tar en lugnare uteritt med Mc Coy, endast jogga lite, för att stretcha ut hans stela muskler lite. Sedan rider jag Åskar i paddocken, känna av honom lite då vi inte har ridit dressyr i paddocken sen förra året och innan snön. Jag känner mig taggad inför den här dagen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: