Grillmys

Publicerad 2014-03-22 13:37:44 i Fotoalbum 0 kommentarer
 
Gårdagen var som förväntat jättemysig, vi grillade korv och hade massa snacks framme. Det, blandat med deep-talk och massa skratt, gjorde kvällen riktigt bra. Det enda som hade kunna gjort kvällen bättre vore om det hade varit sommar och man slapp förfrysa, haha... Men när vi väl var inne som djupast i vårat samtal så glömde man bort kylan och den där mysiga fredagskvällen skapades. 
 
När jag kom hem somnade jag till ett grey's avsnitt och vaknade 3 på natten, drog mig upp ur sängen, borstade tänderna och kröp under täcket, haha. Det är ju meningen att man ska tagga till på fredagar? Men det slutar alltid med att jag ligger utslagen i min säng.
 
Jag ska ta en promenad med Bobby nu och senare tror jag att jag antingen pluggar eller fixar med alla bilder jag har i datorn, har självklart inte tagit mig i kragen för att göra det än, jag får se vad som låter mest lockande. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: