Harmoni i stallet

Publicerad 2014-03-17 16:51:00 i Hästarna 0 kommentarer
 
Sitter på stallgången och lyssnar när hästarna tuggar i sig höet, man nästan hör mellan varje tugga att de är sådär härligt nöjda med livet.
 
Walle fick gå uppför en backe i skritt några ggr idag, vilket han tyckte var lite småtråkigt, "ska vi springa snart eller?", hörde man honom säga efter endast en och en halv gång uppför. Han tyckte att det blev skitkul när vi sedan skulle trava uppför, började dansa och tyckte att livet leker ;)
 
Jag har setat här på stallgången ett tag så jag börjar bli lite kall i rumpan, haha, då är det alltså dags för mig att åka hemåt och sätta på mig träningskläderna! Det är inte bara hästarna som ska motioneras ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: