Jag kan bli glad för väldigt lite

Publicerad 2014-03-31 15:12:00 i Ytligt 1 kommentar
 
När jag kom hem satt jag mig direkt och gjorde en lista på vad jag skulle hinna med innan jag ska ut i stallet klockan halv 7 ikväll. Som vanligt gör jag klart listan snabbare än vad jag har förväntat mig. Det är i alla fall sjukt skönt att få avlasta mitt hjärta lite, haha, jag blir så stressad av så lite. Men nu är jag luuugn, tack vare planering. Planering är ALLT.
 
Tänkte visa vad jag köpte i Stockholm. Jag kan bli väldigt glad för väldigt lite. Om jag köper ett par solbrillor under en hel dag i Stockholm skulle jag kunna leva på den glädjen i flera veckor. Älskar solbrillorna jag köpte, aaah, de är perfekta. Köpte dem på River Island ♥ Sedan köpte jag foundation. Det var läge att köpa det nu, jag har varit ekonomisk och levt på rester från min syrras gamla foundations...ni anar inte hur snål jag är, måste få med varenda liten droppe. Haha! Köpte även en blending brush, även något jag har velat ha ett tag. 

Vet ni vad som saknas? Jag köpte även en oversize jeansjacka från Zara. Har suktat efter en sån så sjuuukt länge, men aldrig hittat en. Så går jag i Zara butiken och ser den hänga där och jag verkligen slänger mig och slår ner en hel folkmassa som om de vore käglor. Mhm, jag gillar min stora jeansjacka väldigt mycket. 


Postat av: Olivia

Fina grejer! Jag blir också väldigt lätt stressad av saker, det är lite jobbigt;)

2014-04-01 @ 20:14:44 / http://olives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: