Jag lever!

Publicerad 2014-03-17 12:28:57 i Allmänt 0 kommentarer
 
Jag har tänkt kika in här hela morgonen för att säga hej och kolla hur läget är här, men har inte hunnit stanna upp för att göra det ännu. Det ekar lite tomt här i omgångar, mest för att jag har varit lite deprimerad och legat i fosterställning i min säng i flera dagar. Igårkväll taggade jag till lite extra för att orka rycka upp mig. Det fungerade och jag känner mig riktigt positiv till hela den här måndagen! Det enda som har stoppat mig från att blogga har egentligen varit det här med att ta bilder till ett inlägg, att gå in och skriva utan någon bild är väl väldigt simpelt, men det är det där med bilden som sinkar mig lite, varenda inlägg ska ha den där perfekta bilden till den perfekta glädjerika texten.
 
Anyways, ville iaf kika in för att säga hej! Jag mår bättre än vad jag har gjort de senaste dagarna och idag insåg jag även att det är 4 veckor till påsklovet och sedan 6 veckor till studenten. Det är ju INGENTING. Hyperventilerar och taggar till rejält just nu. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: