Jag-tar-den-som-den-kommer-dagen

Publicerad 2014-03-24 21:04:00 i Fotografi - Natur och växtlighet 1 kommentar
 
 
Den här jag-tar-den-som-den-kommer-dagen spenderades med några kompisar. Åkte in till stan en stund för att umgås, vilket känns grymt då jag har mycket hästar och lite tid till något annat under alla andra dagar. Jag har blivit bra på att få en bra balansgång mellan kompisar, hästar, skola, träning, samt egen tid. Vilket jag tycker är enormt viktigt! Man får prioritera, strukturera och planera, då går allt. När jag kom hem tryckte jag i mig mat, panerad spätta och massa spenat, mhm. Åt så groteskt mycket, haha. Nu sitter jag mest och funderar på om jag ska träna eller inte, det skulle vara välbehövligt att bara chilla lite. Få ner pulsen och smälta maten, pulsen blir ju skyhög när man äter, det är ju så gott.
 
Imorgon har jag morgonen på hästarna, klockan ringer halv 6 och då går jag direkt ut för att ge hästarna frukost i sina boxar. Sedan springer jag ut på morgonjoggen, medan de äter upp maten. När jag sedan kommer tillbaka kommer jag släppa ut dem och mocka och göra det gosigt i stallet. Tänk er hur skönt det kommer bli att sedan komma hem och äta en fet frukost, åååh, perfekta morgonen.
 
Ps/ våffeldagen imorgon, taggade till så sjukt mycket när jag såg det i min kalender imorse, haha. Nu taggar vi till, yaaaas.


Postat av: Kajsa

Fin bild :)

2014-03-24 @ 22:52:48 / http://lifeofkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: