Lugna dagar

Publicerad 2014-03-14 14:51:07 i Allmänt 1 kommentar
 
Dagar då du endast känner för att vara hemma och bara tänka på livet och framtiden, men på samma gång blir så frustrerad när du sätter dig ner i 5 minuter bara för att du blir så uttråkad och vill hitta på något kul. Dessa dagar ger mig lite panikkänslor, denna dagen är en sådan dag. Haha. Tjena förresten! Dålig update det senaste, men det enda ni hade fått höra hade varit "UF mässa", "vann ingenting och är fett deprimerad", "fick hybris när vår lärare vann titeln bästa lärare. Skadade både strupe och händer när jag applåderade som en idiot och skrek som en ännu större idiot, fick en liten tår i ögat också faktiskt". 
 
Jag kom precis in från en närmare 3 timmes-promenad med hunden, det var den mest underbara promenad jag har varit på, på väldigt länge! En sån promenad då du inte går för att du ska träna eller bränna fett, du går för att lyssna på fåglarna och kolla hur våren har börjat kika fram. Du går för att andas och för att tänka, du går för att umgås med din hund och kolla på när han så lyckligt skuttar fram på vägen. Jag kollade precis snett för att se en död hund på mattan, han ligger raklång i hallen och sover, tillfreds efter en lång och mysig promenad i skogen. Vi får se om vi hörs mer idag, det enda som återstår av den här dagen är att rida Åskar lite senare och kolla på Let's Dance och ha lite fredagsmys, annars hörs vi massvis imorgon!


Postat av: Simon G

Väldigt fin bild! :)

2014-03-15 @ 13:12:59 / http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: