Mys i solens sista strålar

Publicerad 2014-03-10 17:30:01 i Fotoalbum 0 kommentarer
 
 solnedgången igårkväll
 
När jag kom hem från skolan blev den här dagen fort lite bättre. Det är så mycket i mitt huvud just nu, så mycket ångest, så mycket så att du känner dig tom, men samtidigt överfull. Som om din hjärna har svullnat upp och försöker pressa sig ut genom dina öron. När jag klev ut genom dörren i skolan och regnet hade upphört och molnen hade skingrat sig för att visa den vackra solen kändes måndagen lite bättre. Att sedan köra hem med solens strålar i ansiktet och att äntligen få äta något hemma framför teven gjorde måndagen ännu bättre. Det är inte slut där, för nu ska jag även ut till stallet för att umgås lite med min fyrbenta bästis ♥ Vi ska jobba i paddocken idag och bara känna lite på dagsformen. Inget speciellt egentligen, bara chilla lite i solens sista strålar för dagen, med den jag älskar sådär galet mycket.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: