Plugg-söndag

Publicerad 2014-03-23 12:38:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Jag la mig under en filt med gårdagens fläskfilé och kokta grönsaker och ett grey's avsnitt när jag kom in från stallet.
Nu känner jag att jag har hämtat upp lite extra energi för att kunna ta mig igenom några timmar plugg. Jag kommer tillbringa den här dagen med allt som ska lämnas in under veckan som kommer på grund av att jag vill ha en lugn vecka. Jag har hästarna väldigt många dagar och vill då spendera tid i stallet utan att känna mig stressad. Så även fast jag har en rätt seg plugg-söndag framför mig så känns det ändå grymt för det betyder att jag kommer få det chill i veckan. Så för mig gör det ingenting. Jag får göra det bästa av det helt enkelt, som alltid!


Postat av: KassandraPalma

Så söt bild!!

2014-03-23 @ 13:03:28 / http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: