Pre workout

Publicerad 2014-03-23 15:50:00 i Fotografi - Mat 1 kommentar
 
 
Jag har setat i 4 timmar med allt plugg som ska vara klart i veckan och känner mig rätt stolt över mig själv. När du väl bestämmer dig för att få saker gjorda, då blir det inte ens jobbigt. Satt på mitt rum och skrev om hur Alzheimer uppfattas i media och psykiska, fysiska och sociala konsekvenser med sjukdomen. Samtidigt som jag skrev meningen "tidigare experiment har visat att cytokinet interleukin -1b influerade nivån av neurotransmittorer såsom serotonin, noradrenalin och acetylkonin" log jag och bara "aha, intressant", haha, ja, bra att jag håller mig road.

Jag blev klar fortare än väntat med studierna och ska snart ut på milen, men innan det, pre workout i form av yoghurt, bär, kokos och nötter. Mhm.


Postat av: victoria

Så duktig du har varit :)
Och vad gott det där såg ut att vara.

2014-03-23 @ 16:17:48 / http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: