S n ö

Publicerad 2014-03-15 10:54:05 i Allmänt 1 kommentar
 
När jag vaknade och kollade ut genom fönstret såg jag snö. Snö?! Det var ett väldigt tunt lager, men ändå, SNÖ. Då blev jag väldigt deprimerad då planerna var att ta en morgonjogg, så jag gick och la mig igen istället, haha. Nu är jag iaf uppe och har ätit frukost framför teven, rätt välbehövligt att ligga och dega i sängen en stund, tills du är heeeelt utvilad. Det är inte ofta jag kan göra det. Om en liten stund ska jag gå ut till stallet för att rida Åskar, sedan kommer nog dagen bestå av lite småfix här hemma. Bilderna på datorn behöver fortfarande fixas med, hehe...


Postat av: Annika

Härlig bild ^_^

2014-03-15 @ 21:04:12 / http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: