Sköna dagar

Publicerad 2014-03-05 13:44:00 i Ytligt 0 kommentarer
Chill

 
Kom precis hem från skolan, har dock setat utanför källardörren i 30 minuter på grund av att jag blev utelåst, haha... när vi fick vårt nya schema och såg att vi slutade 16.10 varenda dag kändes allt rätt hopplöst. Men nu när vi har fria timmar på UF, cirka 5 timmar inklusive håltimmarna, haha, kan vi sluta en sådär 4 timmar tidigare oftast. På onsdagar har vi även matte i slutet på UF timmarna, vilket idag gjorde att vi hade hål i 4 timmar och därför fick skjuta fram matten för att sluta halv 1 istället. Hur grymma lärare har inte vi då? Jag har alltså slutat halv 1 varenda dag denna vecka ;)
 
Nu ska jag trycka i mig något att äta och lite senare ska jag ta mig ut till stallet för att jobba med Åskar på det vi gjorde igår + lite annat kul. På grund av att jag slutade så tidigt tänkte jag även först köra en full repris på gårdagen med en uteritt på Mc Coy också, men jag blev så otroligt förkyld mot kvällen efter all motion jag fick genom att träna båda hästarna igår, haha... därför ska jag fixa med alla 32975 bilder jag har i datorn som behöver rensas och redigeras, har dragit mig från att göra detta sååå länge, men nu är det dags!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: