Stop worrying

Publicerad 2014-03-31 10:51:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Fanfanfan, hatar när du helt plötsligt får en våg av saker att göra. Stressen bara sköljer över dig och det känns som att någon står på ditt bröst när du ligger ner på golvet. När jag kommer hem från skolan ska jag plugga, för att pressa bort den där människan som står på mitt bröst och pressar ner mig till marken.

Igår kollade jag lite när Mc Coy reds i paddocken och direkt kände jag en sån abstinens, jag vill ju också rida! Sen i tisdags har jag inte ridit och sen i tisdags har jag lidit av grov abstinens, haha...det är som när man inte får äta den där kakan, då vill du ha den ännu mer. Ikväll ska jag iaf testa rida, men då på Mc Coy och barbacka, för att vara snäll mot knät. Han är lite (läs: extremt mycket) lugnare än Åskar och om Åskar sprallar iväg kommer jag inte kunna hålla mig kvar på grund av knät, vill inte riskera att ramla av på knät igen heller. Det hade väl gjort att min knäskål hade ramlat av.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: