T o r s d a g

Publicerad 2014-03-27 08:32:25 i Allmänt 0 kommentarer
 
Godmorgon! Jag ligger fortfarande under täcket och kommer spendera resten av dagen här också. Min kropp är så öm så att jag får ont i huvudet, jag sover väldigt konstigt under natten då jag är rädd att hamna i ett läge som gör ont i benet, därför är min nacke helt messed up nu. Anyways, jag missar inte så mycket och kommer plugga hemifrån, så det är no big deal. 

Vad ska ni hitta på idag då? Jag såg på twitter att det är 10 måndagar kvar till sommarlov och det stämmer ju!! Helt sjukt. Det är endast 2 veckor kvar till påsklov och sedan 8 veckor kvar till studenteeeen, de sista veckorna kommer ju vara så fett kul också. Hoppas att ni får en grym torsdag ♥ snart är det fredag, kämpa liiiiite till, ni klarar det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: