unbreakable

Publicerad 2014-03-03 20:34:00 i Fotografi - Porträtt 0 kommentarer
Foto Daniel Berglund
 
Denna tog Daniel på mig idag! Vi var på ett sjukt bra location så känslan är jag nöjd med, helt klart. Sedan har jag inte riktigt granskat bilderna så mycket ännu så vi får se vad jag tycker om dem förövrigt.
 
Jag har precis tappat upp ett bad, så jag ska snart tända lite ljus och hoppa i för att bubbla runt lite. Kom precis hem och fryser ihjäl, så det kändes som en rätt skön idé. Sedan ska jag bädda rent i sängen och göra kliniskt rent i mitt rum för att sedan tända lite ljus och ta en kopp te innan sängen. Rätt skön måndag eller vad säger ni? Kan ni tänka er att mitt absolut sista sportlov, någonsin, är förbi? Aldrig mer sportlov. Nästan lite tragiskt.
 
6 veckor kvar till påsklovet och sedan är det bara sista rushen innan balen och studenten. Finner inga ord.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: