Välkomnar helgen

Publicerad 2014-03-21 15:22:46 i Allmänt 0 kommentarer
 
Kom hem från skolan för en liten stund sedan och har satt på mig något liiite skönare än strumpbyxor och kort, vippig kjol. Ni anar inte vilken panik jag fick när jag klev ur bilen och det var storm ute och stormen drog upp min kjol till näsan. Sedan skulle jag gå flera meter för att komma in i skolan och säkerheten och går och håller i kjolen, samt går med ryggen mot träd, hus och allt som kan dölja min rumpa om den skulle blåsa upp, haha...
 
Hur härligt är det inte med heeelg? Helgen startar också med vårväder, aaah, gryyymt. Denna fredag kommer jag spendera med några kompisar, vi ska grilla. Hur mysigt? Jag tycker iaf att det inte kan bli så mycket mysigare än så. 
 
Hörrni, jag måste berätta en till sak. När jag smsade min kära kompis Fanny gick jag in i en glasdörr i skolan och mitt röda läppstift gav ifrån sig ett avtryck på glaset, jorå, om jag inte var redo att ta studenten och lämna skolan innan så är jag extremt redo för att avsluta skolan och aldrig återkomma.  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: