Best things in life

Publicerad 2014-05-05 12:13:00 i Egoboost 0 kommentarer
❤ Att sätta av i en kraftig galopp där du känner varenda liten muskel på individen som bär upp dig. Det går så fort så att dina ögon börjar tåras av fartvinden och du känner lyckan i hästen när du släpper kontrollen helt och han får göra av med all glädje till livet han har inuti. 

❤ Är det inte helt underbart när du springer så fort att du tror att du kommer stupa närsomhelst? Eller när du kommer upp i en fart som gör att det känns som att ingen kan springa förbi dig. Du är oslagbar, du är snabb och du är stark. 

❤ Nyduschad, nyrakad och rena lakan. Mhmm.
 
❤ När du går förbi den där främlingen på stan. Ni får ögonkontakt och ger varandra ett leende. Detta gör hela dagen såå bra.
 
❤ Okej, det här kommer alltid komma på nummer ett av saker som får mig på bra humör. En människa som snubblar och ramlar platt på marken. Men hallå, hur kul? Jag kan inte sluta skratta åt människor som ramlar. Jag kan skratta åt någon som har snubblat flera veckor efter. Nyss tänkte jag på när en kompis till mig halkade på isen i vintras och verkligen flyger omkull, har skrattat i säkert 10 minuter nu.
 
❤ Deep talks. Bara sitta bland de du trivs med sådär extra mycket och snacka om allt mellan himmel och jord, blandat med skratt och gamla minnen.
 
❤ Komplimanger från främlingar. Alltså hur underbart är inte det. Det händer inte ofta, men när en främling bara stannar upp för att snacka lite och ge en komplimang. Det gör att hoppet för mänskligheten blir räddad.
 
❤ Att skratta. Det här är ju det absolut bästa som finns. Att skratta så mycket så att du börjar låta som en säl, tårarna rinner och magen värker. Det renar dig från allting ont och det är som att du aldrig någonsin mått dåligt i hela ditt liv.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: