Godnattpussar

Publicerad 2014-05-07 21:22:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Är i stallet och ger mina gospojkar godnattpussar innan jag släcker och drar mig hemåt för att lägga mig i sängen och sova. Vet inte ens när jag la mig såhär tidigt senast? Kommer sluta med att jag är uppe till midnatt ändå, hehe. 
 
Jag ska upp klockan 5 imorgon för att hinna släppa ut hästarna innan jag fixar mig och drar på mig business-facet för att snacka med lite företag på företagsfrukosten som startar så tidigt som strax efter 7, man bara jaaa, så ska man se pigg och fräsch ut också. Aja, kommer bli spännande!
 
Det var längesen jag kände mig såhär förberedd till ett prov innan, morgondagens religionsprov, fråga mig vad som helst om buddhismen och ni får ett långt och utförligt svar, det kan ni ge er fan på! Har köttat konstant hela dagen, så en paus i stallet kändes skönt. Känns även skönt att känna att jag verkligen har gjort mitt yttersta idag och att jag nu kan lägga mig i sängen och få min välförtjänta vila. Morgondagen kommer bli gaaaalen. Så mycket att göra och en lång jobbig skoldag. Därför ser ni nog inte så mycket av mig imorgon, men jag kikar in om jag får en lucka! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: