I love the gentle kind of sadness like a reminder that I can feel.

Publicerad 2014-05-11 00:16:52 i Allmänt 0 kommentarer
 
Här ekar det tomt! Igår var en mycket traumatisk dag för mig, haha. Alla stressmoment hade landat på en och samma dag och nervositeten var skyhög. Dagen började med nationella i spanska, hör- och läsförståelse, efter det jobbmöte, det känns lite skrämmande att sitta och snacka jobb och löner, samt skriva din underskrift på 70 olika papper, känner bara hur vuxen jag börjar bli. Därför drog jag och tog hål i naveln efter jobbmötet, 19 årskris. Haha, nejdå! Har länge velat göra det och därför drog jag med mina vänner för att bevittna den största händelsen för mig på flera veckor, deprimerande, men sant. 

Mot kvällen var det studentfest! Det var riktigt kul. Jag hade dock väldigt mycket att tänka på, så jag kunde inte riktigt slappna av och sätta på party modet. Men sjukt kul att komma klassen lite närmare! Nu ska jag fortsätta kolla på lite hästar på hästnet, börjar fundera alltmer på att köpa en häst asap, kan inte vänta längreeee.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: