Känns lite lättare nu.

Publicerad 2014-05-05 14:25:56 i Allmänt 0 kommentarer
 
Jag har haft hål sedan klockan 12 och har 40 minuter kvar tills naturvetenskapen börjar. Det känns så befriande nu att ha lagt upp en bra planering till veckan med allt plugg och att även kunnat bocka av en del plugg de 2 timmar jag har haft som dötid i skolan. Känner mig så mycket lättare. Det gör inte mig så mycket att det är plugg upp till öronen den här veckan och att jag har lite svårt att andas, för tänk vad skönt när den här veckan är över och du kan sätta en bock och vara ännu närmare studenten? Känns dock lite smått tungt och panikartat just nu, men det här klarar vi, bara att köra! 
 
Planeringen för den här veckan är att fokusera 100% på skolan, därför har jag tänkt att avstå helt från stallet. Åskar har ändå gått rätt hårt nu, så en kort vila gör endast gott! Då får han gå i gräshagen och njuta av livet under den här veckan. Låter rätt gött. 

Hur är livet för er då? Mycket i skolan? Men det är inte långt kvar nu, ni klarar det här, kämpa lite till och sedan kan ni börja chilla vid beachen och det största bekymret är att behöva raka sig flera gånger i veckan och att ni ser ut som en blek isbjörn (pling; jag).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: