Måndag morgon

Publicerad 2014-05-05 06:56:05 i Allmänt 0 kommentarer
 
Godmorgon! Jag vaknade för 20 minuter sedan och sitter nu fixad och redo för ny vecka och ännu en vecka i skolan. Jag har tekoppen i handen och ska snart ordna något mer att äta till frukost, men tänkte först kika in här och säga hej. Det var ett tag sedan nu. Fick ett sånt sug att blogga där ett tag, men jag hade sådan panik över skolan så jag tänkte att det var bäst att dra ut på det lite till. Paniken är fortfarande kvar, men jag kan nog hantera det. Bara 6 veckor kvar!! Nedräkningen börjar.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan plugga lite till dagens prov och redovisning. Ni får massa tidsinställda inlägg under dagen, det blir en liten egoboost måndag idag, massa egoboost. See ya!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: