Tisdagen den 6 maj 2014

Publicerad 2014-05-06 07:31:00 i Allmänt 0 kommentarer
 ni ska få lite nya pics snart!
 
Godmorgon! När jag vaknade idag var jag sååå trött. Jag har varit så seg den här morgonen och gått runt och bland annat kollat på hästarna som mumsar gräs i hagarna nedanför mitt hus, pussat på Bobby, setat i soffan och bara tänkt på hur den här dagen kommer se ut. Känns faktiskt som en riktigt bra dag idag. Jag ska köra igenom massa plugg idag och det är molnigt och sådär gosigt utomhus, innesittarväder, så det känns riktigt mysigt. Längtar tills jag kan göra en bock på ännu mer plugg och vara ännu närmare studenten.
 
Nu ska jag börja med frukosten, vi snackar mer sen!

Ps/ Vid lunch kommer det ett mycket naket och personligt inlägg upp, men även ett väldigt viktigt ämne som alla bör läsa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: