Egen lägenhet och jobb

Publicerad 2013-12-21 17:21:11 i Allmänt 2 kommentarer

Vet ni vad jag gör just nu?
Jag kollar på lägenheter och jobb till hösten 2014, haha. Jag har hittat en jätte fräsch och gullig lägenhet här i Linköping, som är billig också! Jag vill bara köpa den NU. Jag är så taggad på att få en alldeles egen lägenhet. Det svåraste måste ju vara att hitta ett bra jobb, för jag känner mig lite kräsen, det måste vara något coolt hästjobb! Nu skakar nog några vuxna åt mig och tänker "du får nog nöja dig med det lilla jobb du får bakom kassan på Ica". Det hade varit bra att arbeta i ett stall för att få erfarenheterna av det då jag gärna vill gå hippolog utbildningen i strömsholm. Det är dock en rätt tuff utbildning och då måste man gå in för det till 110%, annars kan det kvitta. Framtiden, den känns inte så långt borta längre. 


Postat av: frida

vad kul att du hittat en lägenhet som du vill ha, och det där med jobbet löser sig nog snart ska du se! :)

2013-12-21 @ 18:16:05 / http://fridahagstrom.blogg.se
Postat av: erica björkander

åh vilken fin bild & blogg :)

2013-12-21 @ 20:41:10 / http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: