Gravid?

Publicerad 2013-12-06 20:31:00 i Allmänt 1 kommentar
 
 

Tro ingenting nu utifrån rubriken, haha, det är inte så allvarligt som ni tror!

Jag vet inte vad som har tagit åt mig!
Ligger illamående i sängen efter att jag åt några bitar choklad. Jag har, under hela den här veckan, inte alls varit sugen på mat. Min mage har kurrat och vissa gånger kände jag mig sådär extremt hungrig så att man känner sig spyfärdig. Har gått till kylskåpet cirka 20 ggr idag, men varje gång går jag tomhänt därifrån då allt ser så äckligt ut. Vi har till och med haft en godisskål med choklad på köksbordet och jag har gått förbi den minst 20 ggr utan att ens kolla på den. Vad händer med mig? Visst är det bra att jag inte har något sug efter frestelser, det är dock jobbigt att vara hungrig men att må illa av bara tanken av mat. Gravid? Haha, nejdå! Jag tror att jag endast har druckit ett glas vatten under hela den här veckan också, haha, jag har så svårt att få ner något. Men förövrigt mår jag sååå bra! Jag vet några som varit med om detta, men jag trodde aldrig att jag skulle drabbas, haha! Äsch, it will pass. 

Nu ska jag glo på idol, om jag lyckas ta mig till teven, haha. Vem hejar ni på? Jag vill att Elin ska vinna!


Postat av: Hanna

Superfin blogg!

2013-12-06 @ 21:08:20 / http://hannas.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: