Någon som har hittat mina ögon

Publicerad 2013-12-29 20:58:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Min kropp blöder. Mina ögon trillar ut och några nackkotor flyger ut från nacken. Så känns det just nu. Jag börjar känna av hur jag har vänt på dygnet detta lov, eller vänt på dygnet kan jag inte kalla det, snarare gått och lagt mig ohälsosamt sent och sedan gått upp ohälsosamt tidigt. Jag har sovit cirka 2-3 timmar de senaste nätterna och har varit hur pigg som helst, så tänkte, äsch, man lever bara en gång! Nu ångrar jag mig dock då jag inte känner mig så levande längre. Det ska bli skönt att lägga sig i sängen tidigt ikväll (tänkte skriva inatt, detta kan inte vara ett coincidence), säger jag när klockan snart är 9 och jag inte har några planer på att lägga mig ännu, även fast jag vill gröpa ut mina ögon ur skallen.

Kom precis på att det är TVÅ dagar kvar till nyår. TRE dagar kvar till 2014, låt oss höra ett OMFG.

Ps/ Ni vet att jag pratar väldigt mycket om min kära filt (sökte på google, letsriskourlives filt och fick upp obarmhärtigt mycket resultat)?  Jag fick en liknande filt i julklapp (!!!!), finare och gosigare (trodde inte att det var möjligt). Ni ser den på bilden, hon heter Vilda.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: