Utekväll

Publicerad 2013-11-22 22:17:00 i Allmänt 0 kommentarer
 louise har den perfekta selfie-spegeln i sin lägenhet, haha

*slänger sig på sängen och slår upp datorn*, typisk bloggare som måste uppdatera på en gång när man kommer hem ;) Hej där! Nu är jag hemma efter en fancy middag ute. Jag tänkte först gå på en promenad och videoblogga då jag inte orkar skriva egentligen, haha. Men sedan var det så kallt när vi gick hem från Storan och det blev sådär underbart varmt i hela kroppen när jag kom in i värmen, aldrig att jag beger mig ut i kylan då. Vi har haft en jättemysig kväll med god mat och nu ska jag och mamma ta det lugnt i Louise lägenhet medan hon är på bio med sin kille! 

Jag ser verkligen ett liv här i Linköping, nästa år är det jag som härjar runt här! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: