Inget schwung, bara spring

Publicerad 2013-10-25 19:46:50 i Hästarna 1 kommentar


Nu har jag fått i mig mat och sitter kokhet och med torkat svett/smink i hela ansiktet. Haha. Både jag och Åskar blev riktigt svettiga efter dagens pass i paddocken. Jag är dock inte alls nöjd med min ridning idag. Åskar var extremt pigg och bara sprang. Visst har jag velat ha mer framåtbjudning, men jag kom inte riktigt ner i sadeln så att jag kunde få fram det här schwunget man vill ha. Istället för att endast kuta omkring i form. Han var duktig, det var han, men jag tror att han kände att jag inte riktigt var på humör idag och att jag inte riktigt var där. Då passade han allt på, haha. Så idag står jag för det dåliga passet. Imorgon blir det uteritt! Herregud, det behöver han verkligen. Jag med för den delen, ska bli så skönt att få komma ut i skogen och busa med min ponnybus 

Kolla på bilden, Åskar har fått en jätte snygg ny grimma! Är lite ledsen över att den kommer bli skitig på en gång, haha...så snygg ju!



Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

2013-10-25 @ 20:12:10 / http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: