Kaninbebis ♥

Publicerad 2013-10-09 14:03:00 i Fotografi - Djur 1 kommentar

Kolla på den lilla bebisen, är den inte hur söt som helst?? I det stall som Walle står i har de fått kaninbebisar och de är så söta! Försökte ta lite kort på dem men de hoppar ju runt som galningar, så ligger jag upp och ner, helt förvriden, och försöker hinna ta kort på dem. Haha, inte det lättaste.

Sitter i skolan på sista lektionen. UF står på schemat och det är helt klart bästa lektionen då man får satsa på något man verkligen brinner för! Kommer hem runt halv 5 och ska då ta det lugnt tills jag ska ut till stallet för att rida Åskar. Blir nog lite lätt arbete i paddocken då det blir mörkt så fort och jag gillar inte att rida i skogen när det är mörkt då jag ser så mkt spöken...haha. Får försöka hitta på något kul i paddocken så att Åskar inte tröttnar. Han älskar ju att få springa som en galning och busa på skogsvägarna, så det är lite tråkigt att behöva ta det ifrån honom på vardagarna då jag kommer hem så sent. Men då får man busa runt extra mycket på helgerna istället ;)


Postat av: ♥ Elsa ♥

Svar: Supergott, hihi!! :D

Åh så söööt

2013-10-09 @ 15:52:28 / http://bluueeandgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: