Be right back

Publicerad 2014-01-12 14:38:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Vaddå blogga? Har jag en blogg? Där ser man. 
Jag har ju varit borta några dagar och det har varit så skönt och välbehövligt, haha. Jag har massvis med motivation till bloggen nu som jag samlat på mig de senaste dagarna, men jag har väntat med att publicera det. Jag har några inlägg klara i utkast, de kommer dock inte komma ut på bloggen ännu. Jag kommer komma tillbaka veckan efter nästa vecka, haha! Hästarna vilar tills dess och då har jag valt att ha lite semester själv också. För att lugnt komma in i pressen i skolan utan att behöva fokusera på andra saker. För skolan tar cirka 99,9% av min energi. Det finns knappt någon kvar. Det kommer iaf bli roligt att börja skriva med er igen. Men först lite semester ;) 
 
Pssst! Jag har gjort en kickass bloggdesign som jag verkligen älskar! Det är inte ofta jag blir nöjd, men nu känns det bara så rätt. Designen är JAG. Ni får se den när jag är tillbaka på bloggen ;) 

Måste även säga. Är det bara jag som är överexalterad över att vi ÄNTLIGEN har fått snö!? Ingen mer lera upp till midjan. Galoppera i snön. Uteritter. Mmmmhm. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: