K a m e l

Publicerad 2014-03-05 17:55:15 i Dagens pass 0 kommentarer
 
Åskar var så gosig idag. Känner att vi verkligen börjar komma någonstans, det känns hur bra som helst och jag har hittat mitt kroppspråk något otroligt. Jag vet hur jag ska vrida mig för att få honom till höger, jag vet åt vilken riktning mina axlar ska vara och jag vet att om jag för min högra hand mot hans rumpa när vi travar i högervarvet kommer han gå avslappnat runt på volten och tillslut sänka huvudet och sträcka ut sig. Nu är jag taggad på att träna för någon tränare för att slipa ännu mer på kroppsspråket och även få nya utmaningar! Samt fylla på min inspiration lite då det börjar bli rätt tomt nu, haha...
 
Jag filmade lite och ska klippa ihop det nu! Jag märkte dock att jag riktade kameran heeeelt åt helvete. Så det är bara en liten del som är användbart. Fick sådan panik på mig själv när jag såg det, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: